Iphone 5

 
Jag har levt utan mobil i 2 veckor. Jag tappade bort mobil när jag cyklade mot stan och jag var stressad också.
Det var en plåga att leva utan mobil. Jag lånade min killes och några vänners mobil om jag vill kontakta med någon. Min kille tycker det är skönt att jag har iphone 5 nu och då slipper han få massor sms av mina vänner, haha.
Jag har lärt mig en läxa att ska inte bli stressad och utan att kolla i ficka om det är säkert.   
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Haha! Antar att David tycker att det är skönt att slippa din mammas alla sms också, stackars han som har fått vara mellanhand i två veckor.

Svar: sv. haha ja jag antar det också ;D
kwieien

2013-04-22 @ 07:02:11
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?