Bilproblem

Vi hade äventyr redan första dagen. Vi var på väg till upp till stugan. Men vägen var för halt och brant. Såklart vägen använder inte salt och har inte plogats. Minibuss har bara tvåhjulsdrift i framhjul och passar inte bra till backen.
Vi kämpade med att åka upp men det gick inte så bra. Det tog ungefär 1-2 timmar att komma fram till stugan. Bilen fastnade i snön och vi fick knuffa bilen och samtidigt försöka köra. Sofia var tvungen gick till annan stuga och hjälpte till oss. Till slut lyckades vi!

    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?