svar på tal




Jag blev glad att du är nyfiken och vågar fråga. 
 
Ja, jag har alltid vetat att jag är adopterad för att mina föräldrar berättade mig när jag var liten.
Jag vill gärna träffa dem snart som möjligt! Men jag tror att det blir lite svårt för att jag går på skolan och dem har barn men såklart att vi ska träffa någon gång!
Nej tyvärr, men jag kan bara tre ord " es milu tevi " betyder jag älskar dig på lettiska.
Tack för att du ville fråga! ;)
 
Ni läsare kanske har några frågor och fråga bara på!
Jag bits ju inte, jag tycker det är roligt att ni frågar. 
 
 
 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Maolion

Bra svar och tack för att du tog dig tid att svara så! :D

Svar: Hoppas att du är nöjd av min svara ;)
kwieien

2013-02-12 @ 00:49:26
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: Läser din blogg varje dag.

Hur känns det att du är adopterad?
Minns du något från barnhemmet när du var liten?

Svar: Jag minns inte något från barnhemmet. Det känns inte som att jag är adopterad för att jag har bott här nästan hela i mitt liv.
kwieien

2013-02-12 @ 14:30:31
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?