18-åring

En glad 18-årig tjej!
 
Mina underbara Vänersborg vänner 
 
 
Öppnade massor presenter!
Mina underbara vänner som var med på min fest! 
 
Sexiga ni är ;)
 
 
Jag har massor bilder och går inte visa alla men hoppas ni är nöjda med det. ;)
Jag fick massor fina presenter! Jag älskar få presenter. Ni är så underbara! 
Jag är så nöjd med mina presenter! 
 
Tack för allt! Det betyder mycket för mig! Jag älskar er som var med min fest. Ni vet vilka ni är. Det var min bästa födelsedag! <333
 
Min pojkvän överraskade mig på morgonen och han gjorde frukost och en present. På skolan sa alla grattis till mig och jag fick en kladdkaka och liten dricka " festis ". Efter skolan kom Linnea och sminkade mig och fixade mitt hår. Sen hade jag ögonbindel på mig och åkte bil till ett ställe. Jag satt på en stol och någon tog av min ögonbindel då framför mig stod många kompisar och skrek och överraskade mig! Jag blev så glad att mina vänner var med festen. Har gjort några lekar och drack massor. Efter åkte vi till krogen och hade roligt. Tyvärr minns jag inte så mycket i krogen för att jag var så full, hihi. 
Nästa dag jag var så bakis och trött. Men allt var värt det! Jag hade SÅ ROLIGT den dagen!! 
 
 
Rebecca bjöd på en drink. 
 
Jag kommer aldrig glömma den dagen! 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Heej.. Så underbart fina bilder och presenter..
förresten har vi likadana tavlor. LOVE haha :)

Vi ska göra ngt kul nuuu och fira varandra.. <3

Svar: Taack. Ja det borde vi göra! <3
kwieien

2013-01-27 @ 17:09:17
URL: http://kaiijzas.blogg.se
Postat av: Rebba

jag är så glad att jag fick fixa din dag! <3

Svar: Tuuusen tack för allt! <333
kwieien

2013-01-27 @ 17:55:21
URL: http://absolutrebba.blogg.se
Postat av: Malin Wederberg

Det ser riktigt roligt ut! :)

Svar: ja jag hade roligt! ;D
kwieien

2013-01-27 @ 21:32:39
URL: http://darksess.com/
Postat av: Linnéa N

Haha grattis återigen!!! Det var en bra födelsedag de! :D

2013-01-31 @ 16:30:38
URL: http://www.Chokladblondin.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?