skönheten och odjuret

Jag och Hanna var sjuka och var hemma så gick vi till coop och köpte mat och coca-cola. Tur att jag har någon sällskap i samma kollektivhem Svartåhus. Hanna och Louise är mina barndomsvänner och dem flyttade in Svartåhus nyss. Idag har jag och Hanna kollat på en film som heter " The Messengers" och det var ganska bra film, min betyg är 3 av 5.
 
Sen David kom hem hos mig och han har köpt chips, choklad jordgubb, dr pepper ( drpeppar är till David) och redbull till mig, gullig av honom! Dumma förkylning men det var ett bra sätt att trösta mig till och med världens bästa pojkvän trösta mig också. 
Jag och David kollade på Skönheten och odjuret och åt massor, det var mysigt! 
Nu skriver jag här bloggen och David är verkligen trött, han somnar på min ben. Dags att lägga oss nu. 
Natti, fina läsare! 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

gott!

Svar: Vad ska du göra ikväll?
kwieien

2013-01-10 @ 17:48:13
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?