köra till Stenungsund

 
Idag har jag kört till Stenungsund, där bor min morfar. Vi firade för honom i förskott. Han fyller 78 år imorgon. Han blir så gammal men fortfarande pigg! Vi åt på restaurang och det finns bara fisk/skaldjur. Själv jag äter inte det. Men tur att det finns några alternativ kött som jag kan välja istället. Idag körde jag som längst. Det är roligt att köra. Jag hoppas att jag får körkort snart!! Sen kan jag köra hur mycket jag vill.
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Din David

Önskar att jag var med!

Svar: sv. nästa gång! <3
kwieien

2013-07-09 @ 03:56:09
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?