Fjortis

 
Jag kollade igenom bilder i CD. Jag hittade massor bilder som jag inte kom ihåg. Det var roligt att kolla på bilder och jag började tänka " VA?! såg jag ut så förut, pinsamt"  
Jag kommer aldrig ångra mig att jag har varit fjortis en gång och hittade på massor konstiga saker. Jag började skratta när jag tittade på bilder för att minnen kom tillbaka igen. Nu är jag mer mogen och har bättre klädstil än vad jag hade, haha. 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Haha tack ;D jodå det är bara bra, själv då? :)

Svar: sv. gött. jo bra med mig!
kwieien

2013-06-30 @ 13:33:03
URL: http://juliaazlife.blogg.se
Postat av: madde

Hej!! Jag hittade till din blogg när jag sökte på google efter döva personer som bloggar. Om jag har rätt nu så är du döv eller? Har läst några inlägg i din blogg och tycker det är intressant..tycker också att teckenspråk borde undervisas i skolan, att man kan välja det i skolan men även att det borde undervisas annars också...iallafall bas/grund tecknerna. Jag är hörande men kan teckenspråk, undrar om du skulle vilja chatta lite med mig..kanske via mail eller facebook? Det skulle vara roligt tror jag och jag kan fråga dig lite om teckenspråk och så om jag får..men kan bara prata allmänt också..det är roligt med fler teckenspråkskunniga vänner

2013-06-30 @ 16:06:42
Postat av: Carolina Thoor

Alla har vi sätt ut något liknande som mindre. Jag har bilder från 6an då jag hade sådär :p någon från sjuan :)

Svar: sv. Haha ja. det var ändå värt att har varit en gång ;)
kwieien

2013-07-01 @ 19:41:23
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Haha aa, jag gillar verkligen att kolla tillbaka på bilder och se vem man var då och vem man är nu och vilka man var med m.m ^^,

Svar: sv. ja håller med dej! ;D
kwieien

2013-07-01 @ 22:37:07
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Hur många personligheter har du haft? :D

Svar: sv. oj många! jag har varit emo, punk, goth, fjortis, pojkkläder, mjukis kläder, hiphop och nu är jag mer mode kläder. ;)
kwieien

2013-07-01 @ 23:15:33
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Haha oj, ja jag har oxå varit ganska många xD

Skulle jag kunna be dig en tjänst? Att gå in på min blogg och kommentera som svar, istället? :)

2013-07-03 @ 07:40:46
URL: http://knaset.blogg.se/
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?