Post har kommit

 
Har beställt Xlash och idag fick jag en postavi att ska hämta i ICA. 
En dam gav mig ett stort paket! Jag tänkte "neej, det kan inte vara mitt paket"
När jag kom hem och öppnade paketet och det fanns världens liten paket i den stora paketet. Det är så lustigt. Varför kan inte de skicka bara det lilla paketet i ett kuvert, då behöver jag inte åka till ICA och hämta. Det var onödigt. 
 
Men i allafall, jag hoppas Xlash funkar på mig. Jag har fotat mina ögon idag och få se om 30 dagar. Om det blir något resultat. =) 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: H'

Om det verkligen fungerar såå jag ska fan köpa en hahaha!

Svar: sv. haha!! jag ska säga till om det funkar ;)
kwieien

2013-06-26 @ 18:43:33
URL: http://hjjonsson.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?