stor handla

 
Igår åkte jag till City Cross och hade stor handla! Det är till imorgon, min kille ska ta studenten! 
Det är ofattbart att han tar studenten. Jag vill också men 3 år kvar... 
 
Jag ska jobba som fotograf imorgon från 7 på morgon till kväll. Jag ska vakna ungefär kl 5 på morgonen. Men jag gör allt för David och ställa upp för hans klass också. Det kommer bli roligt att vara med dem hela dagen! Ska också vara med flak och fota. ^^
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?