Medryttare

 
Idag red jag Jasmine och det var provridning. Jag tycker vi funkade bra tillsammans. När jag red henne då tyckte jag att hon påminde om annan häst Iver i min gamla ridskola Bergahästen. Då vet jag hur jag ska rida med henne för att jag vet hur Iver är. Det var roligt att rida med henne. Jag ska bli medryttare och rida en gång i veckan med ägaren också. Det kommer bli roligt! Efter jag har ridit då mår jag så bra och jag känner mig att jag är den Sandija igen efter flera månader utan hästar. Hästar finns alltid i mitt hjärta och liv. Man kan inte leva utan hästar.
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh fin häst..! kul att du är tillbaka med ridningen! ;)

Svar: sv. ja roligt! ;D
kwieien

2013-03-22 @ 18:28:55
URL: http://akeytothelife.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?