Överby

Jag har åkt till Överby med Frida och Tim. Trots jag har så ont hela i kropp och hals men jag har ju lovat dem att jag ska följa med. Själv gillar jag inte att bryt löften. Jag har köpt en leopard byxor och en rutiga byxor är pyjamas byxor och en linne. Är nöjd med dem. :)
Nu sitter jag i soffa och vila mig! Ska kolla på Percy Jackson och kampen om åskviggen i TV6 kl 19.00 och jag äter
massor godis och läsk.

Förresten GLAD PÅSK till er allihop! :)

 

    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Brander

Sv; köpte dom i en butik här i polen :) skrev det i ett inlägg lite längre ner :)

Svar: sv. okej :D skit snyggt
kwieien

2013-03-30 @ 14:37:47
URL: http://branderof.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?