typiskt Zanis!

Han älskar att hitta på konstiga ställen. Han blir alltid nyfiken om det är något nytt för honom. Han gillar slicka på fotoablum och jag har aldrig förstått honom varför han tycker om det?
En gång försökte han sova i min ridhjälm och han lyckades... hmm?
Han är så knäpp men man kan inte bli trött på honom för att han är så gullig och sällskapssjuk.
Jag kan gärna fota honom om han har hittat på en ny konstig plats och uppdatera om det. 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Så jävla sött!

Svar: sv. hihi ja han är det!
kwieien

2013-03-30 @ 16:21:08
Postat av: Kajsa

Awwwwww sötisen, skrattade faktiskt när jag såg bilderna ;)

Svar: sv. haha du känner ju honom ;)
kwieien

2013-03-30 @ 20:52:20
URL: http://nattstad.se/kajsabeermann
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?