13-04-29

 
Jag hade 2 st redovisningar idag och jag tyckte det gick bra. Jag hoppas lärare är nöjd! =) 
Har ridit Jasmine och jag hade tur med vädret! När jag hämtade Jasmine från hagen och det var ösregn. Det var hemskt väder. Jag var beredd på att jag skulle bli genomblöt när jag kom hem. Precis jag red ut och det regnade fortfarande men sen plöstligt blev det sol och blått himmel. Jag slapp bli blöt, superskönt. Det gick bra med Jasmine. Är nöjd med henne.
Nyss har jag pluggat en läxa till imorgon, jag ska redovisa imorgon också.
Jag är så trött på läxor för att hade massor läxor ungefär mer än 4 st på en vecka. Måste plugga så hårt. Jag längtar till sommarlov då slipper jag plugga! Men en undantag är körkort, det är ett måste att jag SKA plugga stenhårt! ;)
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?