större säng

 
Före ( gammal bild) 
 
Efter
 
Jag och David var så trötta på 90 cm säng och det var för trångt för oss. Det var inte bekvämt att sova i. Då bestämde vi oss att köpa en ny större säng men jag kom på att Rebecca har 140 cm säng som hon ska inte använda på flera månader då passa på att vi låna det tills sommar sen ska min morfar köpa 140 cm säng till oss. Nu kan vi sova mycket bättre! Tack rebba att vi får låna den! 
Och en till tack för du ställde upp och körde oss från Rebbas hem till mitt hem, Emelie J! 
 
 
 
 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Rebba

Fixa fotoramen LOVE !!! behöver du hjälp med att välja bilder? ;)

Svar: sv. haha ja kanske det ;D
kwieien

2013-04-09 @ 23:17:09
URL: http://absolutrebba.blogg.se/
Postat av: Your David

Ja fan! Blev riktigt trött på din gamla säng. Sov så bra inatt, kände mig pigg när vi vaknade upp imorse. Sjukt skönt! Känns så skönt att vi har en ordentlig säng hemma hos dig nu. Puss!

Svar: sv. Ja jag sov så bra också! Skönt att vi har fixat det! Puss
kwieien

2013-04-10 @ 12:44:52
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?