Kille klädstil

 Tröja - Nelly / Jeans - Nelly / skor - Converse / klocka - Ur&Penn
 
Jag tycker det är viktigt att killar ska ha bra utseende och bra klädstil. 
Jag kan inte tänka mig att killar går med mjukisbyxor och joggingskor varje dag? Jag tycker det är lite pinsamt att gå så i stan eller någonstans ute. Det är okej att ha på sig hemma, det är skönt att ha mjukis kläder hemma. Klädstil är viktigt. 
Detta är bara min åsikt. =) 
 
Vad tycker ni att killar ska ha bra klädstil?
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg klocka

2013-08-11 @ 17:35:54
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Tilla

Gillar stilen :)

Svar: det gillar jag också ;)
kwieien

2013-08-11 @ 19:40:03
Postat av: Din David

Snygg klocka ;)

Svar: Ja eller hur, kanske du borde ha en så? ;)
kwieien

2013-08-11 @ 22:03:17
Postat av: [email protected]

Så snyggt, älskar den klockan!! :D

2013-08-12 @ 09:48:07
URL: http://nataliealexandra.blogg.se
Postat av: S A R A G I L L E

så länge han inte har groteskt fula kläder bryr jag mig inte så mycket om han har 'rätt' stil eller hänger med vad som är mode eller ej liksom :)

2013-08-15 @ 15:55:53
URL: http://beatlestokig.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?