lilla shopping

 
 
 
Idag gick jag till stan och skulle bara handla mat. Men min mamma var envis att jag ska kolla in en affär och köpa gul/grön leggings och hon betalade mig. 75 kr styck, billigt. 
Jag såg snygg jacka som jag har sett förut och jag ville ha det men då kostade det ca 500 kr. Men nu kostar det 115 kr, så passade jag på att köpa! 
Sen gick jag till Bokia och jag behövde ha en ny kalaender till skolan. Jag kommer göra massor och anteckna ner i kalaender. ;) 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: ebba

Gud vilken snygg jacka!!

2013-08-15 @ 22:56:34
URL: http://ebbawastberg.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?