piercing i tunga

 
Igår har jag tagit piercing i tunga med Felicia. Hon gjorde det också.
Jag har alltid velat att göra det i 3 år. Men min mamma sa nej det får du inte. Vänta tills du är 18 år och nu är jag det. 
Min mamma gillar det inte att jag gjorde det igår. Jag trodde att min kille skulle "döda" mig när jag gjorde det för att han gillar inte piercing men han skrattade och accepterade. Vilken tur att jag har en underbar pojkvän! 
 
Förut hade jag piercing i underläpp och jag saknar det, tyvärr det har läkt sig och jag orkar inte gör ett nytt hål igen.
Min första piercing var i underläpp och jag gjorde det när jag var 14 år gammal. Andra piercing var i navel då var jag 16 år gammal. Båda första och andra piercing gjorde jag i smyg utan mammas tillstånd. Det var dumt att göra det men jag var ung och ville prova olika nya saker, haha. 
Nu är det tredje piercing och är 18 år gammal. Har också några piercing i öra. Jag har funderat på att göra industrial men jag vet inte om jag vågar. :)
Två tatueringar och det ska bli flera! 
 
Jag kunde inte äta mat för att det gjorde ont när jag försökte äta. Jag var tvungen äta yoghurt och glass som är lite lättare att äta. Det är jobbigt men det kommer bli över! 
 
 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du förstöra hela kroppen eller????????????????

Svar: sv. Nej, det ska jag inte =)
kwieien

2013-05-05 @ 19:54:51
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?