icke godkänt

 
Igår har jag gjort teoriprovet och jag misslyckats. Jag fick 47 av 65. Måste ha minst 52 då är det godkänt. 
Jag blev arg och grät att jag fick veta det var icke godkänt för att jag har pluggat så stenhård. Jag hatade mig själv efteråt provet. Men nu har jag lugnat ner mig och jag ska satsa på tills jag får godkänt! 
Men jag måste vänta att boka en ny teroriprov efter 2 september. För att jag ska uppköring på den 2 september. Efter kan jag boka en ny prov. Jag hoppas verkligen att jag kommer lyckas den här gången! 
Min kille, mamma och några vänner sa att man ska inte ge upp! Jag ska försöka tänka på positvia att jag kommer klara nästa gång.
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk dig att jag fick 50p i två ggr! Besvärligt känslan!

Svar: trist. Men du har väl lyckats nu?
kwieien

2013-08-23 @ 18:09:24
Postat av: Lotta

Det är klart att du kommer att klara det,även om det inte funkade första testet. Ge inte upp!!!!! Kram

Svar: Jag försöker! =)
kwieien

2013-08-23 @ 19:26:44
Postat av: Camilla

Jag själv misslyckades med uppköringen fick köra upp två gånger. Du kommer lyckas, det är bara att fortsätta försöka igen! Läs böckerna, diskutera med andra personer som gjort teoriprovet och tänk när du kör. Även när du åker buss, tänk hur du skulle köra och vad vägmärken betyder! KRAM

2013-08-24 @ 10:47:32
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Anonym

ej lyckas än.

2013-08-24 @ 17:33:18
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

gillar dina armband där :)

2013-08-24 @ 20:10:02
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Din David

Som jag sa: en dag kommer du ha kortet i handen och le åt allt det här.

Svar: jag hoppas det!
kwieien

2013-08-24 @ 20:27:41
Postat av: Emelie

Åh vad jobbigt, hoppas du klarar det nästa gång. Lycka till! :)

2013-08-25 @ 13:57:33
URL: http://emeliieanderssons.blogg.se/
Postat av: Amina

Hoppas det går bättre nästa gång sötis (för du är verkligen jättesöt! :) hihi) En gång kommenterade du på min blogg så jag tänkte jag skulle kika på din också. Ha det fint!

2013-08-29 @ 20:31:48
URL: http://aminaparacha.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?