Svar på frågestunden

 
Din David:
Jag älskar dig, älskar du mig?
 
Svar: Så dum du är. Jag älskar dig mest av alla! 
 

Julia:

1. Vad din drömresa? 
2. Du burka rida på häst? 
3. Vilken din favoritparftmy? 
4. Hur gammal är du?
 
Svar: 

1. Jag har alltid velat åka till Hawaii
2. Ja jag brukar rida. Hästar finns alltid i mitt hjärta.
3. Oj, jag har många favorit parfymer men jag välja tre st. Det är Briney Spears Midnight, Escada Cherry, Ralpfh. 
4. Jag är 18 år gammal.
 
Isabella:
1. Varför började du blogga? 
2. Vad är det bästa du vet? 
3. Vad är det värsta du vet? 
4. Nämn 3 positiva egenskaper med dig? 
5. Nämn 3 negativa egenskaper med dig? 
6. Bästa resan du varit på? 
7. Vilket land vill du helst åka till? 
8. Vad är din favorit mat? 
9. Favorit färg? 
10. Favorit musik? 
11. Favorit dricka? 
12. Favorit godis? 
13. Favorit smak på glass? 
14.Om du köper glass vill du helst ha bägare eller strut då? 
 
Svar:
1. Jag började blogga efter min pappa dog. Jag ville börja skriva blogga för att jag kände mig att jag behövde det. 
2.  jag hittade min biologiska släkt, det går inte beskriva hur det underbart!
3. Jag förlorade min pappa. 
4.  aktiv, omtänksam, envis
5. dålig tålamod, dålig självförtroende, ibland har jag svårt att acceptera andras åsikter
6. Thailand
7. Hawaii!
8. Min pappas wok
9. Rosa! 
10. Jag har ingen favoritmusik för att jag hör ju inte. =)
11. Pepsi max, det var min kille gjorde mig att favoritisera drycken. =)
12. Jag gillar sött och surt godis
13. Magnum Classic
14. Jag tar hellre bägare. 
 
Anonym:
 
1. Hur ser en vanlig dag ut för dig? 
2. Hur blev du tillsammans med din kille? 
3. 3 fin tjejer från Bigittaskolan och manillaskolan? 
 

Svar: 

1. Jag går på skolan, plugga, rida, fotografi, träffa vänner, vara med min pojkvän och shoppa!
2. Han frågade mig på den 10 september kl 00.46 i sängen. " vill du bli min flickvän" och jag sade ja att jag ville bli hans flickvän. 
3.  Alla tjejer är lika fina! 
 

Kajsa:

1. Varför är du sööt? 
2. Saknar du mig? 
3. Vad är dina drömmar i livet? 
4. Får jag resa med dig någon gång? 
5. Vad är din bästa minne 
 

Svar:

1. Jag vet inte, det borde du fråga till mina föräldrar, haha.
2. Ja såklart, snart är jag i Örebro igen då träffas vi!
3.  Jag vill bli rika, ha egen häst , egen företag och hjälp till djur.
4. Ja absolut! det kommer vi göra! <3
5.  jag hittade min biologiska släkt, det går inte beskriva hur det underbart!
 

Amelie:
Vad går du för program ? :)
 

Svar:

Jag går på Risbergska skolan, samhällsprogrammet
 

Sofia:

1. Hur blev du och David tillsammans? :) 
2. Vad vill du göra efter studenten? :) 
3. Du har ju hittat dina biologiska släkt, funderar du på att åka till ditt land och träffa dom? :) 
 

Svar: 

1. Han frågade mig på den 10 september kl 00.46 i sängen. " vill du bli min flickvän" och jag sade ja att jag ville bli hans flickvän. 
2. Jag har inte bestämt mig än. Men jag har bestämt mig att jag ska bo i Stockholm med min kille.
3. Ja absolut! Jag ska spara pengar och åka dit och träffa dem. 
 

Linnéa:
 

 1. Vilken klädaffär handlar du helst i? 
2. Vad är det bästa som har hänt dig? 
3. Vilken är din naturliga hårfärg? 
4. Vad hade du gjort om du blev gravid idag? 
5. Vad hade du gjort om du såg en person bli misshandlad av ett ungdomsgäng? 
6. Vem är din pojkvän? Berätta lite om honom, hur ni träffades? 
7. Vad hade du gjort om du hade varit kille för en dag?
 
Svar:

1. Gina Tricot, Bikbok, Carlings, H&M, Vero Moda, New Yorker och JC
2. jag hittade min biologiska släkt, det går inte beskriva hur det underbart!
3.  Som jag har nu. 
4. Oj... Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra. Men jag skulle behålla barnet och det finns alltid någon lösning.
5. Jag skulle gå dit och stoppa och ring polis. 
6. Min kille heter David Öhman och är 21 år gammal. Han har tagit studenten nyss. Nu är vi sambo i Örebro. Vi träffades första gång i 2012 på valborgsdag. Han frågade mig direkt " heter du Sandija?" efter började vi pratade och bli förälskade. ;)
7. Jag skulle be till någon och sparka i mellan ben. 
 
Linnea:

1. har du syskon? 
2. hur gammal var du när du fick din första mobil? haha 
3. har du någon favorit rätt? 
4. bästa restaurang och äta på om man ska äta ute en kväll? 
 
Svar:

1. Nej tyvärr. Jag är ensam barn.
2. Haha om jag minns rätt då jag var 11 år gammal och det var samsung mobil.
3. Morotskaka
4. Greiska kolgrillen. 
 
Jag hoppas ni är nöjda med mina svar. Det är roligt att det var många som frågade mig. 
Om ni vill fråga mer så finns jag i Ask.fm, jag heter Kwieien. 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?