Bilder från Sälen

Det var så vackert att kolla ut genom fönster, man kunde se fjällen och soluppgången. 
 
Me
 
Sofia 
 
David
 
Victor
 
Joakim
 
Manh-Cuong
 
Rebecca
 
Det var underbart att vara i backen och jag fick en härlig känsla att åka snowboard. 
 
Bilder kommer mer sen.
 
Tack för allt! Det var så värt att satsa på mycket pengar till Sälen med er. Jag saknar det redan och vill åka dit igen nu. 
Vi har gjort massor äventyr och vi fick skrattanfall. 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Helt underbara bilder, speciellt den översta. Såååå fin!!!!!

Svar: Taack ;D
kwieien

2013-02-27 @ 07:40:35
Postat av: jennifer

vilka härliga bilder! älskar skidor och snowboard! :)
sv: tack så mycket! :) Jag har varit i stallet, kollat på melodifestivalen och fotat med min bästa vän :)
vad har du gjort?
kram

Svar: sv. Det är roligt att åka snowboard ;) Åhh mysigt att vara i stallet. <3Har varit med min mamma och moster och har tränat =)
kwieien

2013-03-03 @ 20:00:19
URL: http://jiffe.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?