Det var det värsta hela i mitt liv

 
Idag åkte jag till vårdcentralen och jag hade ont i min tå. Jag har haft ont i tån i ca ett år och Vänersborgs vårdcentralen var dålig! De sade att jag ska bara tvätta och låta nageln växa själv och har ätit 3 olika mediciner, bla bla.
Men det har blivit värre efter sportlov. Jag gav upp och bad till min mamma ringa till vårdcentralen och kolla efter min tå.
Han på vårdcentralen blev förvånad över att min tånagel inte hade klippts bort. 
Jag fick två sprutor som är bedövning. Det var typ 10 cm! Det var obehagligt!! Han klippte bort en del av nageln som tryckte på huden. 
Jag var så skakad när de sprutade och tog bort nageln. Känns som att jag är på väg dö. 
Jag har aldrig fått bedövning förut och "operation" hela i mitt liv och det var min första gång idag.
Tack för ditt stöd, David! Utan dig vet jag inte om jag skulle klara mig. 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?