Fotografier

 
 
Bildens poäng är att när tjejer ser sig själv i spegel och ofta tänker " jag är ful " trots att de är vackra. Spegel lurar oss bara och vi måste tänka " jag är vacker" ( Jag är inte bättre själv. Jag måste försöka tänka att jag är vacker men det är svårt...)  
 
Efter skolan Rebecca ville låna mig som en modell och jag ställde upp för henne. Det var super roligt! 
När jag såg fotostudio och jag dreglade. Det var min dröm att skapa en egen fotostudio! 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?