sjuk?

 
Varför är jag sjuk på påsklov?! 
 
jag fryser och har ont i hals, ont i huvud och hela kropp... Det är värst att vara sjuk.
Jag önskar mig att min pojkvän ska vara här och ta hand om mig. :(
Jag orkar nästan inte att gå för att det gör ont när jag går.
Ibland gör det för ont då börjar jag tårar lite, det låter konstigt att tårar av sjuk men så är det.
Jag hoppas verkligen att jag kommer bli frisk innan den tisdag 2 april för att jag ska åka till Karlstad med min pojkvän och kolla på match Färjestad, får absolut inte missa det!
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

nej usch, krya på dig! :(

Svar: sv. taack ;P Men nu mår jag mycket bättre
kwieien

2013-03-29 @ 08:55:10
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

Vad bra det i alla fall. :)

2013-03-30 @ 16:25:30
URL: http://cjssong.blogg.se/
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?