rida barbacka

 
Jag var sugen på att rida barbacka och det var så roligt!
Det var ett tag att rida barbacka. Hon var framåt och pigg. Vi såg rådjur men hon stod stilla och brydde sig inte om rådjur. Jag förväntade mig att hon skulle börja skena och jag skulle ramla för att jag var van med min gamla ridskola, de hästarna brukade vara så känsliga om de ser någon rådjur eller annat djur. Men Jasmine var så lugn.
Jag hade tid kvar då passade jag på att jag tog Nicke som är shettis. Vi tog lilla promenad. Nicke var så gullig! 
Den tredje häst ville vara med en bild innan jag gick till bussen. 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Rebba

ååå nu ser jag hur söt nicke är! aw

Svar: sv. ja nicke är såå söööt
kwieien

2013-05-29 @ 23:59:44
Postat av: Kaffehörnan

Underbart kollage, kul du är topp 100 på listan

Svar: sv. Tack =) Vad menar du med 100 på listan? =)
kwieien

2013-06-02 @ 15:09:11
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Sofia

Fina bilder :-D

Svar: sv. tack ;D
kwieien

2013-06-02 @ 18:21:51
URL: http://www.accordingtosofia.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?