Shampoo och balsam

 
Förut använde jag alltid båda shampoo och balsam.
Några av mina vänner brukar aldrig använda balsam och deras hår växer alltid snabbare.
För ungefär 2 månader sedan provade jag använda bara shampoo. 
Mitt hår har blivit mer starkare och växer snabbare efter jag har slutat med balsam.
Mitt hår blir inte lika fett som balsam. Jag trivs bättre med shampoo och jag ska fortsätta med det!
 
Jag rekommenterar er varmt att använda bara shampoo!
Jag vet att shampoo gör håret hårt i duschen. Men jag lovar er om ni har duschat och hår blir torrt då är det så mjuk lika som balsam! 
Det funkar också om ni vill ändå använda balsam då kan ni använda bara till toppen, inte botten! 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag håller på att utbilda mig till frisör och kan säga direkt att ditt hår kommer bli tunnare . dom tvättverksamma ämnena i schampo (Tensider) dom tar bort nästan allt fett man har i hår och hårbotten och då försvagas ditt hår, för fettet funkar som ett skydd för håret- det är därför man använder balsam efteråt

Svar: sv. jaså? Min frisyr har sagt också att helst inte använda balsam. Men tack för du tala om!
kwieien

2013-05-25 @ 11:40:10
URL: http://www.fannyofsweden.se
Postat av: Luucy

sv: tusen tack :D ikväll ska jag hem till min pojkvän och mysa är tanken, en lugn lördag med andra ord! Sj? :D

Svar: sv. mysigt ;) tar det lugnt också
kwieien

2013-05-25 @ 12:41:13
URL: http://laughinglouise.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

sv: tack!!

2013-05-25 @ 15:18:36
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: elin

Hur mycket växte det under tiden du bara använde schampo? Kanske värt och testa nu i sommar när jag ska få håret att växa så mycket som möjligt! :)

Svar: sv. jag tycker att det har vuxit fortare i alla fall.
kwieien

2013-06-02 @ 21:32:52
URL: http://www.nattstad.se/alfredwtf
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?