Mirakel

För några månader sedan tappade jag min mobil en vit iphone 5. 
Jag har gjort en polisanmäl att någon har stulit min mobil efter jag tappade bort. Självklart jag köpte en ny mobil vit iphone 5 med rosa skal.  Några dagar sedan fick jag post från polisen och jag tänkte " har jag gjort något fel?!" När jag öppnade och det stod de har hittat min mobil och den fanns i polishus. De har skickat post till mig och idag fick jag. Jag trodde min mobil var sönder för att jag tappade den när jag cyklade. Men min mobil klarar sig och ingen skada finns!  Välkommen tillbaka! ;)
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

gött att den kom tillbaka ändå! :D

2013-08-09 @ 15:04:11
URL: http://cjssong.blogg.se/
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?