Liseberg

 
Idag har vi varit i Liseberg. 
Imorse var vi tvungna att gå till Liseberg för att spårvagn var stängt och kom aldrig. Men det var ändå mysigt ta en promenad genom stan. 
Det fanns massor utlänningar var i Liseberg, det hade med fotboll att göra, det var något Gothia cup. Massor kö och vi väntade och väntade hela tiden. Men vi hann ändå med alla tivolier som vi ville åka. 
Han vann en tävling och gav till mig en söt gosedjur. 
Nu är vi så trötta och slitna. 
 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

fin bild!

2013-07-19 @ 17:37:50
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Celine

Åh vilken fin bild! :D

2013-07-22 @ 00:04:34
URL: http://celinelf.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?