Thai food

 
Idag frågade min vän om jag ville följa med fika med flera vänner Det var mysigt att fika med mina vänner och det ösregnade och åskade ute. Frida har fått körkort och jag frågade massor om körkort. Jag längtar tills jag får körkort också. Tyvärr jag är fortfarande förkyld och nyser hela tiden men jag hade ändå roligt med dem. 
Efter fika följde jag med Frida och Tim och vi åt thai mat, det var himla gott! 
Tack för idag! 
 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: alice

åh såndär mat äälskar jag! :')

2013-07-31 @ 08:30:06
URL: http://cederins.blogg.se
Postat av: Linnéa Alpsten

Ohhh thaimat som är så gott! :D Härligt :)

2013-07-31 @ 20:34:53
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?