Övningskör

Idag har jag övningskört och det var roligt!
Jag har kört i 70 km, flerfärgssignal, cirkulationsplats, vägkorsning och några till. Jag har lärt mig massor om det. 
Trots att det bara var min andra gång att övningsköra med trafikskola har jag utvecklats så snabbt. Jag har aldrig kört hemma med handledare. Imorgon ska jag övningsköra igen med Kennet i trafikskola. 
 
Efter trafikskolan körde jag med min moster och det var första gång för mig att köra med henne. 
Jag fick parkera, köra slalom, backa och några till för att lära känna bilen. 
Jag är stolt över mig själv att jag kör verkligen bra trots har inte kört förut. *glad tjej*
 
 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: sofia

har du tolk med dig när du kör på trafikskolan? :)

Svar: sv. Ja alltid har tolk med mig. =)
kwieien

2013-03-27 @ 20:00:46
URL: http://akeytothelife.blogg.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?