Klänning och ballerinaskor

 
Idag har jag varit i Marieberg med Rebecca.
Jag köpte klänning och två par ballerinaskor och ett par skor till bal, det är hemligt! Har också köpt två gulliga armband. 
 
Jag har alltid hatat att använda klänning men samtidigt ibland tycker jag att klänning är snygg på något sätt.
Jag provade det idag och Rebecca tvingade mig att jag måste köpa det och jag måste börja lära mig att tycka om klänning. 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?