Körning

 
Min kille har egen bil och vi kallas för den bilen "Hubbe". Jag körde till Willys och köpte glass. Det ska bli filmkväll. 
Ibörjade förstod jag inte hur bilen funkade och blev några motorstopp. Bilen är från 1998, det är inte lika känslig som nya bilar. Jag är van köra med min mosters bil som är lätt att köra. Men till slutet vänjade mig och började förstå. Jag hoppas verkligen att jag och Hubbe kommer bli bra vänner, haha. 
 
Det är ovan att köra utan lärare eller min moster som måste kolla efter mig om jag gör rätt eller fel. =)
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Din David

Bara ta hand om Hubbe så kommer han tycka om dig <3

Svar: Haha. Jag tror inte Hubbe kommer tkr om mig.
kwieien

2013-09-13 @ 22:00:25
Postat av: Milina

Så kul att köra bil!

Svar: Ja verkligen! ;D
kwieien

2013-09-13 @ 23:54:48
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Mamma

Ni kommer säkert att bli bästa vänner du och Hubbe. Sen är det ju Pärlan som gäller eller? Och den är ju ännu äldre!!!!!

Svar: Det hoppas jag! ;)
kwieien

2013-09-14 @ 08:40:44
Postat av: N E L L I E

SV: Tack :D

2013-09-14 @ 10:27:38
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Johanna

Så fin du är :)

Svar: Tack, fina du!
kwieien

2013-09-14 @ 23:30:25
URL: http://nannna.se
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?