rosa kortet

 
 
Idag åkte jag hem till Vänersborg och hämtade min körkort! Nu känner jag mig att jag har verkligen körkort. Jag är inte nöjd på mig själv i den bilden men annars duger det. Man kan säga såhär att man blir aldrig nöjd på sig själv vid skolfoto, pass och ID-kort och så. Håller ni med mig, eller? 
Min plånbok ser mer finare ut när man ha körkortet i. ;) Imorgon ska jag köra till någonstans med min mamma. 
 
    OBS: Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan mitt tillåtelse!!

Kommentarer
Postat av: Teoriprov

Tack för att dela. Ganska bra inlägg.

2013-10-25 @ 11:25:16
URL: http://www.teoriprov.biz/
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade!
Jag ber er att inte kopiera mina bilder utan mitt tillstånd!
Jag redigerar bilder i Photoshop CS5
Tack för du kommenterar! ♥



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?


Har du en blogg?

vad har du på hjärtat?